תוצאות חיפוש

אלומה - למעורבות חברתית - לזהות יהודית (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (54%)
    תחומי פעילות
  • גישור פערים חברתיים
  • פעילות חברתית
  • התנדבות
  • חינוך
  • קליטת עליה

אלומה יוזמת מובילה ומפעילה תוכניות חינוכיות שליבת עשייתן היא הרחבת מעגל המשרתים בשירות צבאי או לאומי מקרב אוכלוסיות מיוחדות, וליווי בוגרי התוכניות לרשית השכלה גבוהה, תעסוקה הולמת השכלה ואזרחות פעילה.

תוכניות "אלומה לנוער" מלוות את המשתתפים לקראת שירות משמעותי, תוכניות "אלומה למשרתים" מלוות את המשתתפים במהלך השירות ותוכניות "אלומה לצעירים" מציעות מסגרות המשך לבוגרים וצעירים נוספים.

אלומה לנוער – תוכניות הכנה לשירות
אלומה מעניקה למועמדים לשירות, להוריהם ולמוריהם מידע אישי וכללי, הכנה מנטלית והכוונה למסלולי שירות משמעותיים ומתאימים- כל אחד/ת על פי צרכיו/ה הייחודיים ובהתאם לרצונותיו/ה. ההכנה לשירות מתבצעת באמצעות פעילות פרטנית וקבוצתית בקהילה, בבתי הספר ובפנימיות. מוקד מידע טלפוני, מדיה דיגיטלית, חוגי בית, ערבי הסברה, כנסים, ימי מיון ועוד.
אלומה למשרתים – תוכניות במהלך שירות לאומי - צבאי
אלומה מכשירה ומלווה את המשרתים (בעיקר משרתות) לאורך שירותם במפגשים אישיים וקבוצתיים של רכזות ומנחות, ובהכשרות מקצועיות בהם משתתפים גם מרצים בהתאם לצרכים העולים מן השטח. סגל הרכזות והמנחות/חים - צוותים מקצועיים ומנוסים, פותרים בעיות ומהווים כתובת למשרתות ולמשרתים ברשויות המקומיות, ובמוסדות החינוך, הרווחה והאחרים.
אלומה לצעירים – תוכניות למסיימי שירות צבאי- לאומי
משרתי ההווה הם אזרחי העתיד! אלומה מעודדת את מסיימי/ות השירות למצוא את דרכם בחברה האזרחית. אלומה מסייעת בהכוונה לקראת לימודי המשך אקדמיים או מקצועיים והכוונה תעסוקתית באמצעות שיתופי פעולה ושותפויות מקצועיות עם מרכזי הצעירים ברשויות המקומיות. החל משנת 2012 אלומה שותפה גם בתוכנית המתמחים שמטרתה לסייע לסטודנטים להתחיל את דרכם התעסוקתית לאחר התמחות מקצועית.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית