תוצאות חיפוש

"ימין אורד" כפר ילדים דתי ע"ש צ'רלס אורד וינגיט (מיסודן של הסתדרות הפועל המזרחי והמחלקה לעלית ילדים ונוער של הסוכנות היהודית)

  • דרוג שקיפות
    (61%)
    תחומי פעילות
  • חינוך
  • מלגות לתלמידים
  • קליטת עליה

אנו בימין אורד מאמינים שיש לתת לתלמידינו- נוער עולה בסיכון ,את הרמה הגבוהה ביותר של חינוך ואמצעים , על מנת לאפשר להם לצאת לדרך חיים עצמאית של הצלחה הישגים ותרומה לקהילה ולמדינה.

מהישרדות למנהיגות - כפר הנוער ימין אורד שבכרמל פועל ללא כוונות רווח, ומזוהה מאז הווסדו בשנת 1953 עם הצלחה בקרב נוער עולה בסיכון. הכפר חרט על דיגלו את העברתם של בני הנוער מתפיסת זהות שורדת לתפיסת זהות נורמטיבית מנהיגה ומעצימה. אנו מקנים לחניכינו כלי התמודדות מעשיים וסביבה ערכית, רב תרבותית וציונית . אלפי בוגרי ימין אורד מגיעים להישגים גבוהים בבחינות הבגרות ורבים מהם מוצאים את מקומם ביחידות העילית של צה"ל, ובהמשך נסללת עבורם הדרך ללימודים אקדמיים, רכישת מקצוע ולשילוב מוצלח ומוביל בחברה ובקהילה. ימין אורד מסייע לכל בוגריו גם לאחר שסיימו את לימודיהם בו, במלגות, בתמיכה כספית בעיתות משבר, בליווי מקצועי, וכן בבית בוגרים הכולל 60 מיטות המיועדות לכל הזקוק להן.

פעלותינו זכתה להערכה והוקרה מהוועדות הבוחרות בזוכי פרס החינוך, פרס ראש הממשלה "מגן הילד" , הדלקת משואת יום העצמאות ה- 57 של מדינת ישראל על ידי מנהל הכפר ועוד .
מובילים שינוי בונים עתיד- בכפר חיים ומתחנכים כ- 500 ילדים ובני נוער עולה בסיכון ממדינות שונות. חלקם יתומים ורובם ככולם מרקע סוציו-אקונומי קשה. מפעלי החינוך של ימין אורד מותאמים לצרכים של נוער זה ומעניק להם כלים הדרכה ותמיכה, ואפשרות אמתית לחולל שינוי בבניית עתידם.

60 שנות פעילותינו החינוכית בקרב בני נוער עולה עומדים על שני יסודות: בית- יצירת סביבת חיים קשובה ומאתגרת המסייעת לחניך להיחשף לתכני רוח וערכים, סביבה של תיקון עולם, מעורבות חברתית ויציאה מתפיסת "שורד".
קהילה - העצמת העבר ממנו בא החניך, תוך חיבור מהותי ועמוק לתרבות המוצא ולנקודות הכוח של הקהילה והמשפחה. כל זאת תוך שילוב שיטות מתקדמות של הוראה ולימוד והדרכה.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית