תוצאות חיפוש

קמ"ה - קהילה מרפאת בהרדוף (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (65%)
    תחומי פעילות
  • בריאות
  • רווחה
  • שיקום
  • חינוך

עמותת קמה שמה לעצמה כמטרה ליצור סביבה מוגנת עבור ילדים בסיכון ומבוגרים בעלי מוגבלויות, ולספק תנאים שיאפשרו להם לממש את מלוא היכולות והכישורים הטמונים בהם. קמה פועלת בגישת החינוך המרפא המדגישה את טיפוח הגרעין הבריא הקיים בכל אדם.

עמותת קמה - קהילה מרפאת בהרדוף (ע"ר) מאז 1993 , מבקשת ליצור קהילה מרפאת המהווה מרחב טיפולי מוגן עבור ילדים ומבוגרים הזקוקים לתמיכה מיוחדת.
המיזמים של קמה:
בית טוביה - פנימייה טיפולית לילדים ובני נוער בסיכון, נושאת אופי ייחודי, משפחתי-קהילתי; החניכים מתגוררים בקיבוץ ומשתתפים בפעילויות החינוכיות, החברתיות והתרבותיות.
בית אלישע - קהילה למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, המתגוררים בהרדוף ובטבעון וזוכים לטיפול המקיף את כל תחומי החיים – תרבות, פנאי, טיפולים, בריאות, חברה ועבודה.
בית בגלבוע - בית שיקומי לנשים בעלות צרכים מיוחדים מרקע דתי, אשר הוקם בשנת 2010 בקיבוץ הדתי מירב. 'בית בגלבוע' זוכה לתמיכתה הנדיבה של המועצה האזורית עמק המעיינות לאורך כל השנה, ובפרט ע"י מתן מענקי סיוע.
בית אחיה – בית שיקומי לגברים על רצף האוטיזם מרקע דתי, אשר הוקם בסוף שנת 2016 בקיבוץ עין הנצי"ב, ונחנך בטקס רשמי במאי 2017.
בית אחיה ובית בגלבוע הוקמו במטרה לתת מענה לצורך מהותי וייחודי במסגרת שיקומית למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים במגזר הדתי-לאומי, והם פועלים בליווי ושיתוף מלא של עמותת קמה בהרדוף, על פי המודל של הקהילה השיקומית 'בית אלישע'.
157 מבוגרים עם צרכים מיוחדים וצעירים ובני נוער בסיכון משולבים כיום במוסדות השיקום והטיפול השונים של העמותה בקהילות השונות, וגרים בבתים הנמצאים בלב הקהילה, כשותפים מלאים לחיי החברה והתרבות של הקיבוץ.

פעילות העמותה מקיפה את כל שגרת חייהם של המשתקמים בה, תוך הקפדה על היותם חלק בלתי נפרד מקהילות האם. הפעילות כוללת מערך תראפיות וחוגים, לימודי העשרה, בריאות, תעסוקה, מגורים, חינוך וחיי חברה מלאים.

אנו שואפים לחיי קהילה שיש בהם עשייה חברתית המובנית בשגרת היום, ומודעים לכך שהמיזמים מעשירים את הקהילה באותה העת שהם נתרמים ממנה.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית