תוצאות חיפוש

ענב - עדוד נוער במצוקה

  • כתובת:
  • ת.ד. 5941, ראש העין
  • 035413284
  • enav.org.il
  • דרוג שקיפות
    (40%)
    תחומי פעילות

עמותת ענב מפעילה הוסטלים בקהילה בכל רחבי הארץ לכ-400 בני נוער בסיכון. בני נוער אשר כל ניסיונות העבר לשיקום כשלו וזהו המוצא האחרון שלהם. לרוב בני נוער אשר נפלטים מהמסגרות שלנו מגיעים לכלא אופק או לחיים ברחוב.

ההצלחה בשילובם הבטוח בחברה בנויה מרשת של מענים אשר פועלים בדגש על חוזקות, יכולות ורצונות הנערים. לכל נער נרקמת תכנית אישית על מנת לתת את המענה הטוב ביותר, להעצים את החוזקות ולעזור בחולשות.
העבודה עם כל נער נעשת בשלושה צירים מרכזיים: אקדמי, תעסוקתי וטיפולי. כל נער משתלב במסגרת לימודית המתאימה לו החל בתכנית היל"ה להשלמת שנות לימוד דרך בתי ספר מקצועים ועד תיכון עיוני ובגרות מלאה. נערים בעלי כוחות פנימיים יוצאים לעבודה בקהילה, לומדים את ערך הכסף ויוצרים רשת חברתית חיובית והרגלי חיים נכונים. הציר הטיפולי נעשה בעזרת צוות מסור ומורחב אשר נמצא כל ימות השנה בהוסטל ומקיף את הנער בשילוב של יחס חם ואוהב והצבת גבולות ברורה. בנוסף לכך ישנו שילוב של כלי טיפולי אלטרנטיבי המותאם לנער באופן אישי. מרבית בני הנוער אשר מסיימים את התהליך מתגייסים לצבא, מתנדבים לשירות לאומי או משתלבים במעגל העבודה. במהלך שהותם אצלנו אנו נותנים את מרבית הכלים על מנת לאפשר הצלחה בתהליך החזרה לחברה.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית