תוצאות חיפוש

טלי ביד רמ"ה (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (70%)
    תחומי פעילות
  • הנצחה
  • העצמה כלכלית
  • סיוע לנזקקים
  • רפואה
  • רווחה

העמותה פועלת לסייע לזוגות המתייסרים בטיפולי פוריות ומתקשים לעמוד בנטל הכלכלי.
העמותה לקחה על עצמה לקדם פרויקט המבטא את המשכיות החיים, לסייע בהבאת ילדים לעולם ולהגדלת העם היהודי. העמותה פועלת מאז 2004 וברוך ה' זכינו לסייע למספר גדול של משפחות.

העמותה מושיטה סיוע כלכלי לזוגות בטיפולים השונים תוך הפניית אוזן קשבת והבנת הקשיים הנפשיים והכלכליים בציפייה לילד המיוחל. הסיוע כולל ליווי וייעוץ וחיבור לגורמים רפואיים לטיפולי הפוריות.
העמותה מתקיימת לרוב מתרומות פרטיות.
מספר הבקשות לעזרה הולך וגדל וכן עלות הטיפולים. שמנו לעצמנו כמטרה להרחיב את מספר המשפחות הנעזרות בעמותה וכן להעלות את גובה הסיוע לכל זוג.

יש דברים שאין להם מחיר- ריח של תינוק, צחוק של ילד, גאווה של הורה...
משאת הנפש של כל זוג צעיר היא – לחבוק תינוק.
עשרות אלפי זוגות בישראל סובלים מבעיית פוריות, חלקם עוברים טיפולים קשים בכדי להגשים את חלומם. הטיפולים מטילים על הזוגות הצעירים קושי פיזי, הכרוך בזריקות יומיומיות, ולעיתים גם בהרדמה כללית ובאשפוז. הטיפולים כרוכים בעלויות גבוהות, מעבר להשתתפות של קופות החולים.
זוגות רבים נאלצים לשלם אלפי שקלים מכיסם מידי חודש עבור הטיפולים. הקושי הפיזי, הקושי הכלכלי, הכמיהה העצומה לילד ואי היכולת לשתף את הקרובים ביותר בטרדות אלה גורמים למתח נפשי רב, שהקן המשפחתי הצעיר לא תמיד מצליח לעמוד בהם ולעיתים, גורם למשפחות אלו לוותר על התהליך

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית