תוצאות חיפוש

דרייב - העמותה למיצוי הפוטנציאל האישי והלימודי בכלים מעולם העסקים (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (53%)
    תחומי פעילות
  • חינוך

להגביר מוטיבציה להצלחה ולמימוש הפוטנציאל המרבי של צעירים וסביבתם, באמצעות כלים חדשניים ומוכחים מעולם העסקים, האימון והספורט, למען חוסנה של החברה ולמען איכותה!

בדרייב אנו מאמינים שכל אחד ואחת יכול לממש את הפוטנציאל שלו! עם זאת, לא לכולם יש מספיק דרייב- מוטיבציה ממוקדת וכוח רצון. לכן, ריכזנו ופיתחנו כלים מנצחים במטרה להגבירם ולשפרם באופן משמעותי ולאורך זמן כדי שהמחר של כולנו יהיה טוב יותר. בדרייב שותפים למעלה מ-80 מומחים ומנחים, הפועלים ברחבי הארץ יד ביד עם משרד החינוך, משרד הביטחון, משרד ראש הממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, אגודות ספורט ורשויות שונות. דרייב פועלת בעשרות בתי ספר ובלמעלה מ- 36 ערים ורשויות מקומיות ובבסיסי הדרכה מגוונים בצה"ל. עד היום נחשפו לשיטה אלפי תלמידים, חיילים, אנשי חינוך, מנהלים, הורים, קצינים בכירים, סטודנטים וספורטאים.
המטרות שלנו:
לעורר ולהגביר בקרב משתתפי התוכנית מוטיבציה, כוח רצון וחוסן שיובילו לעשייה מקדמת ומעצימה לכדי מימוש ומקסום הפוטנציאל שלהם לאורך זמן.
להוביל לשינוי ולפריצת דרך משמעותית בגישתם של המשתתפים ובעשייתם, שתשפיע על איכות חייהם ועל איכות התקשורת שהם מקיימים עם סביבתם.
לתרום לחוסנה של החברה הישראלית דרך שיפור איכות העשייה החינוכית והאישית בקרב הצעירים וסביבתם.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית