תוצאות חיפוש

שניר העמותה למתן הזדמנות שווה בחינוך ותרבות בישראל (ע"ר)

  • כתובת:
  • האקליפטוס 3, רעננה
  • 050-9908876
  • snir-il.org
  • דרוג שקיפות
    (64%)
    תחומי פעילות
  • חינוך

עמותת שניר הינה עמותה ללא מטרות רווח אשר נוסדה בשנת 2010 ושמה לה למטרה לפעול לטובת קידום שוויון הזדמנויות לילדים ממשפחות מעוטות יכולת, בחינוך ובתרבות.
מייסדי העמותה, ברובם אנשי עסקים ונדלן , חולקים גורם מניע משותף רצון לתרומה ועשייה חברתית.

שניר 360 - ראייה הוליסטית להצלחה

"שניר"360 היא תכנית מעטפת ייחודית והוליסטית, אשר במסגרתה פועלת העמותה במגוון פרויקטים ובשיתוף פעולה חינוכי ופדגוגי מלא עם המסגרות החינוכיות השותפות.

התכנית הוקמה במטרה לרתום את הסביבה כולה להצלחתם של הילדים ולייצר עבורם דמויות מופת שיעניקו דוגמה אישית, אוזן קשבת ודחיפה להצלחה והישגים.

חמשת מרכיבי התכנית העיקריים:

◄ חיזוק אקדמי - סיוע לימודי מקיף ומעמיק במקצועות הליבה.
הילדים זוכים לתגבור לימודי בקבוצות קטנות בשעות אחר הצהריים ובשעות בית ספר זוכים לסיוע פרטני באנגלית ומתמטיקה, במטרה לצמצם את הפערים הלימודיים איתם הם מגיעים ולהביאם למצוינות אקדמית.

◄ ליווי להעצמה אישית
אנו מאמינים שעידוד תחושת מסוגלות, העצמה אישית והגברת האמונה העצמית הם מפתח להצלחתם של הילדים בהווה ובעתיד. כפועל יוצא וכחלק בלתי נפרד מהתוכנית, זוכים הילדים לליווי אישי ופרטני של בנות שירות ויועצות חינוכיות לאורך כל התהליך.

◄ פיתוח קריירה
אנו מאמינים שעל מנת לפרוץ את תקרת הזכוכית ולאפשר לילדים להעיז לחלום, יש צורך להפגיש אותם עם דמויות מופת משמעותיות, שיספרו להם את סיפורם האישי במטרה לחשוף אותם לתמונת עתיד אלטרנטיבית.

◄ חיבור קהילתי
בשניר אנו מאמינים שרק דרך נתינה ניתן להעצים את ילדנו, להראות להם כמה עוצמה טמונה בהם וזאת בעזרת פעילויות קבוצתיות של התנדבות בקהילה. הילדים נחשפים לשונים מהם ולומדים שיעור חשוב לחיים בקבלת האחר.

◄ חיזוק העורף המשפחתי - התוכנית כוללת ליווי ואימון בתחומים שונים הן לילדים והן למשפחותיהם, ע ל מנת להן להוות סביבה תומכת מקדמת.


הראייה ההוליסטית המאפיינת את תוכנית שניר 360, היא העומדת בבסיס המודל החינוכי שאנו דוגלים בו והיא המובילה אותנו בכל פרויקט ופעילות. נקודת המוצא המנחה אותנו היא שרק דרך יצירת שפה משותפת של כל המערכות התומכות בילד, ניתן להביא את הילד למימוש עצמי מיטבי.


הפרויקטים שלנו
תחת המעטפת של תכנית "שניר "360 מתבצעת הפעילות במסגרת שני פרויקטים מרכזיים:

◄ העצמה נשית
מתוך הבנה ורגישות למורכבויות עימן מתמודדות נערות בחטיבת הביניים, הקמנו את פרויקט ההעצמה הנשית לטובת קידומן ופיתוחן של הנערות ברמה המקצועית והאישית
בפרויקט, זוכות הנערות לתגבור במקצועות הליבה, הכוללים שיעורים פרטיים בשעות הבוקר לצמצום הפערים הלימודים ומרכזי למידה בשעות אחר הצהריים להכנת שיעורי בית, כל זאת תוך ליווי אישי צמוד של יועצות חינוכיות ובנות שירות, אשר עוברות הכשרה מקיפה לנושא. לכך מתווספות פעילויות ערכיות להעשרה ופיתוח של יכולתיהן הבינאישיות על ידי תכניות לפיתוח מסוגלות אישית, מיומנויות חברתיות, אסטרטגיות למידה ותוך פיתוח אחריות חברתית ותרומה לקהילה.

◄פרויקט מנהיגות
כפועל יוצא של ראייה חינוכית הוליסטית, הקמנו את פרויקט המנהיגות במטרה לקדם ולפתח תלמידים בחטיבת הביניים ברמה המקצועית והאישית.
גם בפרויקט זה זוכים התלמידים לתגבור במקצועות הליבה הכוללים שיעורים פרטיים בשעות הבוקר לצמצום הפערים הלימודים ומרכזי למידה בשעות אחר הצהריים להכנת שיעורי בית, כל זאת תוך ליווי אישי צמוד של יועצות חינוכיות ובנות שירות, אשר עוברות הכשרה מקיפה לנושא. לכך מתווספות פעילויות ערכיות להעשרה ופיתוח של יכולתיהם הבינאישיות על ידי תכניות לפיתוח מסוגלות אישית, מיומנויות חברתיות, אסטרטגיות למידה ותוך פיתוח אחריות חברתית ותרומה לקהילה.

אנו בשניר ממשיכים ופועלים במרץ להגדלת מערך התמיכה בילדים ופתיחת קבוצות נוספות ומזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהיות שותפים לקידום שוויון ההזדמנויות בחינוך ובתרבות בישראל

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית