תוצאות חיפוש

עובדים - המרכז למימוש יכולות ואפשרויות בעבודה (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (63%)
    תחומי פעילות

עובדים משמש כתובת לעובדים לכל אורך חיי עבודתם, בסוגיות השונות העולות במהלך החיים המקצועיים - העבודה, חיפוש העבודה ותכנון הקריירה.

עובדים נותן מענה לכמה סוגיות מרכזיות בעולם העבודה הישראלי.
האחת היא נושא האינטגרציה, הקשר והקישור בין גורמי התעסוקה השונים הפעילים בישראל. בין אם הם עמותות, סוכנויות ממשלתיות או חברות פרטיות. כך, הקשר בין הגורמים הללו לבין גורמים אחרים, הקשר בין עובדי גורמים אלו ואפילו יידוע עובדים או מחפשי עבודה בקיומם ופעילותם של אותם הגורמים שיכולים לסייע להם.
השנייה היא סוגיית הליווי ארוך הטווח של עובדים ומחפשי עבודה בעולם העבודה הישראלי. כך שתהיה להם כתובת יציבה שתספק עוגן שיסייע במוביליות חברתית ותעסוקתי, מוביליות בעולם התעסוקה, בהיבטי חוסר הביטחון התעסוקתי השונים ההולכים ומתגברים בישראל ומתן מענה הכולל גם את ההפניה לגורמי התעסוקה השונים וסוגיות העולות גם תוך כדי עבודה.
נושא המוביליות בעולם העבודה הוא נושא משמעותי בעולם העבודה של היום בו רבים מוצאים עצמם מתקשים לממש את יכולותיהם בעבודתם, כך לגבי רבים מהעובדים בישראל, בדגש על חברי אוכלוסיות חלשות. מוביליות זו יש לה משמעות אישית, חברתית וכמובן כלכלית.
סוגיה שלישית היא כי "עובדים" ישמש כמקור מידע מרכזי לגבי עולם העבודה הישראלי- לעובדים, מחפשי עבודה, גורמי תעסוקה ואנשי אקדמיה. "עובדים" ינגיש וירכז מידע על גורמי תעסוקה שונים – עמותות, סוכנויות ממשלתיות, חברות פרטיות ויחידים, על חקיקה בנושאי תעסוקה, על סוגיות תעסוקתיות שונות ומחקרים אקדמיים בנושא תעסוקה.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית