תוצאות חיפוש

(קרן מוזיאון רובין (חל"צ

  • דרוג שקיפות
    (36%)
    תחומי פעילות
  • תרבות
  • פעילות חברתית
  • מרכז קהילתי
  • מוזיאון
  • יהדות
  • אמנות

המוזיאון הוא בית אמן בלב תל אביב הלבנה.מציג את ציוריו של ראובן רובין מגדולי ציירי ארץ ישראל ואת בני דורו.למוזיאון תוכניות חינוכיות וסדנאות יצירה במוזיאון ובמוסדות חינוך שנזקקים להעשרה ותמיכה כגון גני ילדים בפריפריה,נוער אתיופי וגם מתבגרים אוטיסטים

המוזיאון הוקם לפני שלושים שנה בבית האומן.אנחנו מצליחים להפיק במוזיאון בית ראובן תערוכות על בסיס אוסף הקבע וכן תערוכות אורחות ברמה גבוהה.

אורחים מחו'ל ומהארץ זוכים לחוויה ייחודית שנוגעת בשורשי קיומנו כאן.ממש כך.



מעבר לתערוכות המקום שוקק פעילות חינוכית-בעיקר ביקורי בתי ספר וגנים ולצידן קבוצות תגלית ומסע וצה'ל.

אנחנו גם משקיעים בפעילות חינוכית מחוץ למוזיאון.מדובר בתוכניות העשרה שנועדו לצמצם פערים ולגשר בין תרבויות:יצאנו לגני ילדים בשכונות דרום תל אביב,עבדנו עם חולי סרטן בביח' לילדים עש' דנה,ארחנו ילדים עם מוגבלויות ונוער אתיופי.



בימים אלה אנו בודקים תוכניות העשרה חשובות וכאן נשמח באם תסייעו לנו:



ביס' גיל למתבגרים אוטיסטים-אנחנו מתכננים עם צוות ביהס' ועם מדריכים שיעברו הכשרה מיוחדת תוכנית העשרה בלימודי אומנות-שפה שבה התלמידים האוטיסטים שולטים טוב יותר מכל שפה אחרת.התוכנית כוללת הדרכות בבית הספר ובמוזיאון וכן טיול שנתי חוויתי.הפעילות בת'א יפו.

'ראובן בא לגן'-תוכנית לגני ילדים בדרום תא' יפו-גם כאן מדובר בתוכניות העשרה אם כי פחות אינטנסיבית.אנחנו מסתייעים בעירייה ובעבר סייעה גם קרן ריץ'.זו דרך מקסימה לצמצום פערים וקרוב לבבות.הפעילות בדרום העיר. תורם אנגלי מסייע לנו חלקית.אנחנו נתחיל עם ששה גנים ו 220 תלמידים.

ילדי מרכזי 'מקסם' לנוער יוצא אתיופיה-מדובר בעמותת 'גדעון' שייסדו יוצאי העדה שמפעילה מתנסי'ם בכוחות עצמה.מעבר להעצמת הילדים זה ניסיון לשפר את הסיכויים שלהם להצליח בלימודים ולהיקלט בחברה הישראלית.הפעילות בחדרה וכרוכה בהסעות שמייקרות את חבילת התמיכה.אנחנו נפעיל את התוכנית באמצע נובמבר בארבעה מרכזים עבור 120 מילדי העדה.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית