תוצאות חיפוש

נאלא בע""מ (חל""צ)

  • דרוג שקיפות
    (49%)
    תחומי פעילות
  • בריאות
  • חינוך
  • מחקר
  • בריאות נשים

נאלא היא ארגון ישראלי בינלאומי העוסק במניעת תחלואה ממחלות עוני הנגרמות ממחסור במים וסניטציה. הארגון עובד עם ממשלות וקהילות למציאת הגורמים לתחלואה ועיצוב פתרונות מקומיים ברי קיימא. העבודה נעשית בשלושה צירים- חינוך לבריאות, פתרונות מים ויצירת מדיניות.

למעלה מ-1.5 מיליארד בני אדם ברחבי העולם סובלים ממחלות טרופיות מוזנחות כולל טרכומה מעוורת, תולעי מעיים ובילהרציה/סקיסטוזומיאזיס. מחלות אלו משפיעות על אוכלוסיות כפריות עם גישה מוגבלת למים נקיים ולמערכות סניטציה, וגורמות לליקויי התפתחות ולנכויות. עם זאת, מחלות אלו לא רק משפיעות על הסובלים מעוני, אלא גם מנציחות את מעגל העוני באמצעות הגבלת ההזדמנויות והפוטנציאל שלהם לשפר חייהם.

הניסיון הרב של נאלא בשטח הוביל לפיתוח מודל הוליסטי המסייע לקהילה לקחת אחריות על בריאותה. באמצעות קידום שינוי התנהגות חיובי ושיפור הגישה למים, סניטציה והיגיינה, החדשנות של נאלא כבר שינתה את חייהם של מיליונים, ומקווה לשנות את חייהם של מיליונים רבים נוספים.

מאז 2017, עובדת נאלא עם משרד הבריאות האתיופי בבניית ויישום תכנית לאומית למניעת תחלואה, ומסייעת לשיתוף פעולה בין-מגזרי כדי להביא לשינוי מהיר.
נאלא שואפת ליצור השפעה ארוכת טווח ובת קיימא ביחד עם הקהילות השותפות שלנו, לסייע לשבירת מעגל העוני באמצעות חיסול מחלות הניתנות למניעה ולריפוי תוך שמירה מתמדת על ערכיה- מקצועיות, יושרה, שותפות, ענווה וחדשנות.
בואו נהפוך את העולם הזה למקום בטוח ובריא יותר עבור הדורות הבאים.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית