תוצאות חיפוש

קופת רמבעהן כולל פולין ירושלים

  • דרוג שקיפות
    (49%)
    תחומי פעילות
  • סיוע לנזקקים
  • רווחה

עם משרדי "קופת רבי מאיר בעל הנס" הפרושים בכל רחבי תבל, הזכות העצומה של תמיכה בעניי ארץ ישראל נגישה היום לכל אדם ואדם.
כוח האדם נשען על מתנדבים. הבקשות לסיוע עוברות בדיקה יסודית לצורך ווידוא צרכיהם האמיתיים של אלפי הפונים.

המשרד הראשי בירושלים, המנוהל כיום על ידי הרב משה בצלאל בורז'יקובסקי שליט"א, יחד עם צוות המתנדבים המסור שלו, נראה פחות או יותר כפי שנראה היה במאה ה-19. הוא ממוקם בקומתו השניה של בית אבן ירושלמי הצופה לכיכר השבת, בצומת הרחובות שטראוס ומאה שערים. המשרדים, גם היום, הינם קטנים ובעלי ריהוט סגפני, וקירותיהם מצופים מדפים עמוסי תיקי מסמכים מסודרים בני עשרות שנים. מדי פעם בפעם, מטפס מבקר במעלה המדרגות העתיקות כדי לפגוש את המנהלים. כולם מתקבלים בכבוד ובסבלנות; אי אפשר לדעת מיהם התורמים ומיהם הנתמכים.

מאמץ גלובלי, מצווה גלובלית
עם משרדי "קופת רבי מאיר בעל הנס" הפרושים בכל רחבי תבל, הזכות העצומה של תמיכה בעניי ארץ ישראל נגישה היום לכל אדם ואדם.
קרוב לארבעים סניפים ישנם היום, גם במקומות רחוקים כאוסטרליה ונידחים כג'יברלטר, ניתן למצוא את סניפי "קופת רבי מאיר בעל הנס" בצרפת, ובכל רחבי ארצות הברית. הקופה היתה ועודנה ערוץ אמין עבור אלו המבקשים לראות את כספי הצדקה שלהם מגיעים לכתובת הנכונה.

הקופה שהתקדמה והשתכללה
אחרי מאתיים שנה, "קופת רבי מאיר בעל הנס" מצאה את הנוסחה. "קופת רבי מאיר בעל הנס" היא היום ארגון שלם שנבנה על אמון. אנו מאמינים בהוצאות מינימליות. מה שאומר, שאין כאן משרדים מפוארים. הקמפיינים פשוטים. מסעות ההתרמה ממוקדים ומעוטי הוצאות. כוח האדם נשען על מתנדבים. הבקשות לסיוע עוברות בדיקה יסודית לצורך ווידוא צרכיהם האמיתיים של אלפי הפונים. ניתן סיוע אמיתי במקום שבו הוא נדרש ביותר.

ארגון צדקה חייב להיות מאורגן!
זאת, משום שאנחנו עובדים עם כספם של אחרים שעליו הם עמלו והתייגעו, ואנו חייבים זאת להם, לדאוג לכך שכל אגורה שלהם תנוצל היטב. חבר המנהלים מתאסף ודן בכל בעיה שמתעוררת ויש לכל אחד מהם גישה מלאה לכל אחד מהתיקים הפיננסיים. כדי לשמור על כבוד הנתמכים, הפרטים האישיים שלהם נשארים חסויים, אך הפעולות הכספיות נעשות מתוך שקיפות מלאה ונתונות לביקורת קבועה.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית