תוצאות חיפוש

האגודה הישראלית לטיפול מיני - איט"מ

  • כתובת:
  • דרך העצמאות 15,
  • 052383078
  • itam.org.il
  • דרוג שקיפות
    (32%)
    תחומי פעילות
  • בריאות

איט"ם, האגודה הישראלית לטיפול מיני, נוסדה בשנת 1983, ומאגדת את המטפלים המיניים בישראל. מטרת איט"ם היא לקדם את הטיפול בבעיות בתפקוד המיני בסטנדרטים מקצועיים גבוהים, תוך שמירה על כללי האתיקה.

מייסדי איט"ם ראו לנגד עיניהם את הצורך ליצור מסגרת מקצועית שתאפשר קידום, פיתוח וטיפוח של תחום הטיפול בבעיות בתפקוד המיני. תכנית התמחות לטיפול בבעיות בתפקוד מיני נוצרה בכדי לבסס שפה משותפת ורמת מקצועיות גבוהה לחברי האגודה. רוב חברי האגודה משתייכים למקצועות הבסיס כפי שמייסדי האגודה הגדירו בתחילת הדרך (רפואה, פסיכולוגיה קלינית, עבודה סוציאלית קלינית וכו'). כל המטפלים הרשומים באתר זה הינם מטפלים מיניים אשר עברו הכשרה מקיפה והוסמכו כמטפלים מיניים (סקסולוגים).

איט"ם דואגת לבסס ולפתח את רמתם המקצועית של חבריה באמצעות ארגון כנסים, ימי עיון, השתלמויות מקצועיות ואסיפות מדעיות והיא חברת בת בארגונים מקצועיים בינלאומיים וזאת על מנת לקדם ולשפר את רמת המקצועיות של חבריה.

האגודה חרטה על דגלה את המחויבות לשמירה על סודיות וזכויות הפונים על פי כללי האתיקה המקצועית. האגודה פועלת להכרה במרפאות בהן המטפלים והמתמחים נחשפים לקשת הבעיות בתפקוד מיני תוך רגישות להבדלי תרבות, מגזר, מגדר ונטייה מינית.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית