תוצאות חיפוש

נתינה- מפעל החסד של נתניה (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (61%)
    תחומי פעילות
  • מזון (הספקה ואיסוף)
  • התנדבות
  • סיוע לנזקקים
  • פעילות חברתית
  • שיקום

"נתינה" תומכת בכ-900 משפ' נזקקות מידי חודש ,בעיקר במזון ומוצרי תינוקות כמו: מטרנה טיטולים וכו' וכן בביגוד ,שמיכות,ריהוט,מוצרי חשמל וסיוע בטיפולי שיניים ובמשקפי ראיה למי שצריך אך ידו אינה משגת.

עמותת נתינה הוקמה בשנת 2000 ע"י הרב נתנאל דרייפוס זצ"ל במטרה לעזור ולסייע למשפ' נזקקות,יתומים ואלמנות . העמותה דואגת להביא אור לאותם בתים.
לאור המצב הקשה בישראל ישנן משפחות רבות הסובלות ממחסור במזון בסיסי. "נתינה" מייצגת בפעילותה גישה יהודית שורשית,שאינה עושה הבחנה בין נזקק לנזקק . דתיים וחילונים,ילדים וזקנים ספרדים ואשכנזים ,כל שכבות האוכלוסיה נהנות מהסיוע המשמעותי של העמותה. די אם נציין כי מידי שבוע, כל השנה מחלקת העמותה מאות סלי מזון למשפחות, כאשר גם ציוד נלווה אינו נעדר: טיטולים,שמיכות לחימום ,ילקוטים לתלמידים ועוד ועוד.
ייחודה של נתינה הוא שיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם רשויות הרווחה בנתניה. לא לחינם זכתה העמותה ב"אות ראש העיר למתנדבים מצטיינים ". המאמצים הכנים לאתר את הנצרכים,ההתמסרות המוחלטת לאיסוף תרומות ולחלוקת המשאבים,ההקפדה על דיסקרטיות מהווה את ה"ערך מוסף" של עמותת חסד זו, שאת גלגליה מניעים מתנדבים רבים הפועלים ללא מטרת רווח.
מיותר לציין שהעמותה מוכרת מאוד באזור נתניה ורבים העסקים שמסייעים גם הם לפעילות.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית