תוצאות חיפוש

הפועל "אפרא" מעברות קליעה (ע"ר)

  • כתובת:
  • ת.ד. 5941, מעברות
  • 0523697207
  • דרוג שקיפות
    (32%)
    תחומי פעילות
  • ספורט

לקדם את רמת הספורט של הקלעים בארץ דרך מועדון הקליעה חמשת האותות. לתת למאמנים פוטנציאלים הצלחה בהיבט ההשגי. דרך פעילות ספורט מקצועית להרים את רמת החינוך וההתפתחות. אחת המטרות של העמותה לעזור לקלעים פוטנציאלים להגיע להשגים גבוהים בארץ ובחו"ל.

לקדם את רמת הספורט של הקלעים בארץ דרך מועדון הקליעה חמשת האותות. לתת למאמנים פוטנציאלים הצלחה בהיבט ההשגי. דרך פעילות ספורט מקצועית להרים את רמת החינוך וההתפתחות. אחת המטרות של העמותה לעזור לקלעים פוטנציאלים להגיע להשגים גבוהים בארץ ובחו"ל כשההשיג אליו מכוונים הוא מדליה אולימפית.
העמותה נוסדה בשנת 2006, נכון לעכשיו בעמותה קיימים 5 ענפי קליעה. רובה 0.22, אקדח 0.22, רובה אוויר, אקדח אוויר ואקדח אש מהירה. העמותה ממשיכה לגדול. נכון לעכשיו ענף הקליעה ברובה אוויר ו0.22 בעמותה ברמה מאוד גבוה, השנה ב2018 הקלעים מייצגים את נבחרת ישראל בתחרויות בנלאומיות וחלקם מתחרים על הכרטיס לאולימפיאדה.

הכירו את אנשי הצוות המסור והנלהב. הם באים מכל תחומי החיים והם מאוחדים בתשוקה שלהם לקליעה! אנחנו גאים לעבוד עם הטובים ביותר בספורט, ואנחנו יודעים שאנחנו לא באמת יכולים להיות להביא את הקלעים שלנו להיות במקום ראשון ללא המאמנים ואנשי הצוות המקצועים שלנו!

ואלו הם הספורטאים הפעילים שלנו במועדון קליעה אולימפית חמשת האותות, ספורטאים שעושים את הכי טוב שלהם בשביל לנצח ולקבל את הזכות לייצג את המדינה בעולם.

אנחנו מזמינים אותכם לתחרות הבאה לעודד אותנו אנחנו בנינו קבוצה כישרונית, הרעבה לניצחון
וודאו שאתם לא מפספסים את התחרות הבאה שלנו!!

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית