תוצאות חיפוש

שמחה לילד (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (94%)
    תחומי פעילות
  • בריאות
  • פעילות חברתית
  • רווחה
  • שיקום

"שמחה לילד" הוקמה במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום ובניית סביבה חברתית. העמותה מסייעת לילדים החולים במחלות כרוניות וגנטיות ולילדים הנמצאים בשיקום ארוך לאחר תאונות או פיגועי טרור

מטרת הפעילות של "שמחה לילד" היא לאפשר לילדים לחוות את כל אותן חוויות והנאות שחווה ילד בריא, על אף המגבלות הפיזיות, ולספק להם מסגרת חברתית יציבה ותומכת אליה יוכלו להשתייך וקשר חברי חם ואוהב עם חונך אישי. במקביל פועלת "שמחה לילד" להקל על קשיי ההורים והמשפחה, במגוון פעילויות מיוחדות עבורם. תחומי הפעילות:
פעילות בבתי החולים: כ- 5700 ילדים נהנים היום ממסיבות חגים, ימי הולדת, קבלות שבת, ופעילויות קבועות של מתנדבי העמותה ובנות השירות.
פרויקט החונכות האישית: כיום קיימות 170 חונכויות במסגרת העמותה המעניקות ליווי אישי ומסגרת חברתית לילדים החולים. עוד כ - 40 משפחות נמצאות כרגע ברשימת המתנה מפאת חוסר מקום
ליווי משפחות: "שמחה לילד" מלווה 250 משפחות בהתמודדות עם מחלת ילדיהם.
טיולים ומחנות: במסגרת "שמחה לילד" יוצאים הילדים לפעילויות רבות, מהנות ושוברות שיגרה ברחבי הארץ ובחו"ל.
במסגרת פעילויות העמותה השונות פעילים בכל שבוע כ – 300 מתנדבים הפעילים בפרוייקט החונכות, בבתי החולים השונים ובמסגרת הפרוייקטים. התמסרותם האין סופית היא המאפשרת לנו לקיים את כל הפעילות המוזכרת לעייל.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית