תוצאות חיפוש

מניפה - מנוף לחיים (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (92%)
    תחומי פעילות
  • חינוך
  • פעילות חברתית
  • רווחה
  • שיקום

מניפה פועלת משנת 2004 בקרב נוער בסיכון - למניעת נשירה מבתי ספר. הצוות המקצועי של מניפה מתמקד באתגרים החינוכיים והרגשיים של המתבגרים, במטרה להחזירם לתפקוד מלא. מניפה פועלת בשיתוף פעולה עם משרד החינוך ורשויות מקומיות - בכל הסקטורים בחברה הישראלית.

תכניות הדגל של מניפה:

תכנית ארצית למניעת נשירה מבתי ספר: מדי שנה, הצוות החינוכי של מניפה עובד עם מאות נערות ונערים בסיכון ברחבי הארץ – בכל המגזרים. התכנית מספקת תמיכה חינוכית, חברתית ורגשית לאורך השנה. הרציונל החינוכי של מניפה מקדם את המתבגרים על בסיס הרקע התרבותי והאינדיווידואלי הייחודיים להם. כיתות מניפה מספקות מענה לימודי מותאם לכל תלמידה ותלמיד, תמיכה רגשית וחברתית, ליווי מקצועי ופעילויות העצמה אישית. התכנית פועלת בשיתוף פעולה עם משרד החינוך, רשויות מקומיות ובתי ספר.

מרכזי תמיכה חינוכית-רגשית למתבגרים: מניפה מציעה מודל טיפולי לנוער במצבי משבר, בתוך סביבתם הקהילתית. נוער המתמודד עם אתגרים נפשיים מגוונים, זוכה במסגרת זו לסביבה בטוחה ותומכת, תכנית לימודים מותאמת אישית, טיפול רגשי פרטני והעצמה כללית. מרכז צ'רנה בירושלים הוא מרכז הדגל של מניפה בתחום זה – אותו אנו משכפלים כעת למודל ארצי בתחום. התוכנית זוכה לתמיכה מצד משרד הרווחה, ומנוהלת בשיתוף עם וויצו וג'וינט ישראל.

מרכזים קהילתיים להעצמת המשפחה: מניפה מציעה לקהילות המתמודדות עם קשיים סוציו-אקונומיים, מרכזים להעצמת המשפחה. המודל כולל תכניות לחיזוק הקשרים במשפחה, כלים חינוכיים לילדים ומבוגרים, ופלטפורמה לחיזוק החוסן המשפחתי ותחושת המסוגלות העצמית. במתנ"ס שיקגו בעיר לוד, באחת השכונות הקשות ביותר בישראל, מנהלת מניפה את תכנית קהילתית מצליחה בתחום, בתמיכת חברת פוקס. ההצלחה של המודל, מועתקת בימים אלו לשכונות נוספות ברחבי הארץ.

מועדונים ופעילויות לנוער בסיכון – מחוץ לשעות בית הספר: אנו מאמינים שטיפול בנוער בסיכון חייב להימשך גם מעבר לשעות בית הספר, כמו גם בתקופות בהן אין לימודים בבתי הספר. לשם כך, הקימה מניפה מועדונים לנוער בסיכון, ומגוון תכניות להעשרה וליווי פרטני. מודל זה פועל בהצלחה בכמה מוקדים ברחבי הארץ, בקרב אוכלוסיות מגוונות.

מכון מניפה לשיפור ההוראה: הצוות החינוכי של מניפה, הכשיר עד כה יותר מ-2,200 מורים להתמודדות עם נוער בסיכון. מניפה מציעה מגוון השתלמויות המוכרות על-ידי משרד החינוך, המספקות למורים ומחנכים את הכלים הדרושים לקידום והעצמה של בני נוער במצבי סיכון.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית