תוצאות חיפוש

קרן טליה למען ילדים ע"ש טליה היימן ז"ל (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (88%)
    תחומי פעילות
  • חינוך

סיוע לילדים לקויי למידה ממשפחות מעוטות יכולת לקבלת הכלים החינוכיים החיוניים להצלחת.

פרויקטים יכולים להשתנות משנה לשנה מפני שקרן טליה היא עמותה גמישה.
פרויקט "מעגלים של כוח", בהשתתפות קרן טליה, מתקיים במועצת האזורית שדות הנגב החל מסיום מבצע "עופרת יצוקה" בדרום בתחילת 2009. הפרויקט זה הינו המשך של "קייטנת ההכנה לכיתה א'" אשר נערך בחסות קרן טליה באוגוסט 2007.
מטרות הפרויקט החדש היא לתת כלים מקצועיים לצוות החינוכי של כיתות א' בסיוע לילדים המתקשים בתחומי רכישת הקריאה והכתיבה וסיוע וליווי רגשי לילדים אלו ולהוריהם. התוכנית נערכת בשבע כיתות ברחבי המועצה, בקרב כלל אוכלוסיית התלמידים בכיתה אשר חווים חרדות ולחצים רגשיים כתוצאה מהמצב הביטחוני באזור ובמיוחד בקרב ילדים בעלי חשש ללקויות למידה, על מנת לנסות ולצמצם פערים אפשריים והתפתחות תופעות לווי רגשיות מהמצב הביטחוני.

בפרויקט מתמשכת הקרן מממנת ריפוי בעיסוק לילדים ממשפחות עם רקע סוציו אקונומי נמוך בפרויקט המתמשך בקרית חיים.במקרים רבים נוצר פער גדול בין ילדים אלה לחבריהם ,מה גם שהפער פוגע אצלם במוטיבציה ללמידה.הצוות ב"מרכז הלמידה" בקרית חיים נותנים להם את הכלים הדרושים להצלחתם בלימודים ותורמים בין היתר להעלאת הביטחון העצמי.

הקרן מממנת, זו השנה החמישית ברציפות, אבחונים דידקטיים לילדים תושבי חדרה הסובלים מלקויות למידה. הילדים המגיעים מרקע סוציו אקונומי נמוך, נזקקים לאבחונים פסיכו-דידקטים על מנת שיוכלו לקבל הקלות בבחינות הבגרות ולסיימם בהצלחה. עד כה מימנה הקרן אבחונים מסוג זה ל-64 ילדים.



כל שנה העמותה עוזרת למס' ילדים (לתקופה קצובה) שפנו אליה דרך יועצת ביה"ס או המורה, מפני שלא נמצא עבורם מימון לשיעורי עזר ו/או טיפול רגשי .

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית