תוצאות חיפוש

קבוצת השווים - מתן רגשי ותעסוקתי באמצעות אומנויות לילדים, נוער ובוגרים עם אוטיזם (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (73%)
    תחומי פעילות
  • רווחה

"קבוצת השווים" היא עמותה המספקת מענה רגשי, חברתי ותעסוקתי לבוגרים עם אוטיזם בעלי צרכי תמיכה מרובים.
על מנת לאפשר לאדם עם אוטיזם חיים בקהילה, ולא במסגרת דיור/הוסטל מופרדת, פועלת העמותה לפיתוח מסגרות בתחומי לימודים ותעסוקה, קבוצות פנאי ופתרונות דיור

"קבוצת השווים" היא עמותה המספקת מענה רגשי, חברתי ותעסוקתי לבוגרים עם אוטיזם בעלי צרכי תמיכה מרובים.
על מנת לאפשר לאדם עם אוטיזם חיים בקהילה, ולא במסגרת דיור/הוסטל מופרדת, פועלת העמותה לפיתוח מסגרות בתחומי לימודים ותעסוקה, קבוצות פנאי ופתרונות דיור בקהילה. מענים היוצרים יחדיו מעגל שלם המאפשר לפרט חיים בהם הוא תורם לסביבה ונתרם ממנה.
התפיסה המנחה היא שלאדם עם אוטיזם יש יכולות רגשיות, חברתיות, לימודיות ותעסוקתיות. אנו רואים בכל אדם פרט בעל ייחודיות הזכאי למענה מותאם שיענה על צרכיו. אנו בוחרים להתמקד בחוזקות של כל פרט תוך מתן בחירה רבה ככל האפשר, דבר המתאפשר כאשר ניתנת לאדם רמת תיווך מתאימה.

ל"קבוצת השווים" כל האישורים הנדרשים בחוק הישראלי לרבות "אישור ניהול תקין" ואישור מס הכנסה לעניין תרומות לפי סעיף 46 לפקודת המיסים הישראלית.
העמותה, פרי חזונם של הורים ואנשי טיפול חרטה על דגלה בניית מודל חיים בעל משמעות לאדם עם אוטיזם, מתוקף זכותו לחיות חיים איכותיים בתוך קהילתו.
המסגרות שלנו:
1. מרכז לימודים ותעסוקה:
לבוגרים (21+) נפתח בדצמבר 2014 באישור ובתקצוב משרד הרווחה ובליווי מקצועי ותוספת משאבים של עמותת "קבוצת השווים".

אנו מאמינים שאנשים עם אוטיזם אינם חדלים להתפתח בגיל 18 או 21, עם סיומן של מסגרות החינוך, אלא שבדומה לבני גילם "הרגילים" הפונים אחרי הצבא ללימודי המשך או לתעסוקה, כך גם צעירים עם אוטיזם זכאים ומסוגלים להמשיך להתפתח ולזכות בחיים עשירים יותר מאלה הפתוחים בפניהם כיום.

המרכז פועל ברמת השרון ועמותת "קבוצת השווים" מגייסת תראפיסטים מקצועיים, בעלי הכשרה וניסיון, דואגת ליחס מדריכים-חברים של 2:1 (במסגרות הקיימות כיום היחס הוא 1:4), מה שמאפשר סביבת למידה ויצירה נינוחה ומקבלת לחברים.

2. מסגרת פנאי – מועדונית
"קבוצת השווים" נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת זכיון משרד הרווחה להפעלת מועדונית/יות פנאי בשעות אחר הצהרים לילדים, מתבגרים ובוגרים על הספקטרום האוטיסטי באיזור השרון וצופה שהחל מאוקטובר 2015 תחל בהפעלת מועדונית לבוגרים ברמת השרון.
מועדונית אפיקים מקבוצת השווים פועלת מאז 2017 ובאה לתת מענה עבור רכישת צריכת פנאי וכישורי חיים לבוגרים בספקטרום האוטיסטי.
המועדונית פועלת 5 ימים בשבוע, בשעות אחר הצהרים במסגרתה נהנים החברים מחוגים מותאמים - נגרות, כושר, בישול, הליכה מודרכת בחוף הים, קבלת שבת ועוד.

3. נופשונים:
"קבוצת השווים" מפעילה נופשונים, בתקצוב משרד הרווחה, אחת לחודש, לבוגרים על הספקטרום האוטיסטי. הנופשונים כוללים סופשבוע אחת לחודש שבו מתקיימת פעילות חברתית עשירה, קבלת שבת, לינה משותפת וטיולים מודרכים בחיק הטבע ברחבי הארץ.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית