תוצאות חיפוש

קליר גיבינג (ע"ר)

  • כתובת:
  • הרב מבריסק 8,
  • ⁦+972 53-433-8090⁩
  • cleargiving.com
  • דרוג שקיפות
    (84%)
    תחומי פעילות

ClearGiving ((קליר גיבינג) זוהי עמותה המתנהלת כסטארטאפ ללא מטרות רווח עם הרצון לייצר השפעה חברתית (social impact) על החברה הישראלית.
דרך האתר ClearGiving.com, הגולשים יכולים לבחור משפחה שאליה התחברו דרך הבנת הצורך והזדהות עם המצוקה של המשפחה.

התורמים יכולים לבחור כל סכום אותו ירצו להעביר דרך כרטיס אשראי כתרומה חודשית אשר מועברת באופן ישיר למשפחות, 100% משווי הכסף שנתרם מועבר בצורת תלושי מזון על מנת שהמשפחה תוכל למלא את צרכיה הבסיסיים.
בניגוד לעמותות אחרות, המיזם שלנו שקוף לחלוטין וזה בא לידי ביטוי לא רק בכך שהתורמים בוחרים את המשפחה לה הם רוצים לתרום אלא גם באופן בו אנו מקבלים משפחות למיזם.
כל משפחה שמצטרפת למיזם היא בעצם משפחה אשר מטופלת ומוכרת ע"י שירותי הרווחה בעיר. היא מופנית אלינו ע"י העובדת הסוציאלית המכירה את סיפור המשפחה ומלווה אותה ואנו בודקים כל משפחה, עורכים ביקור בית ושומעים את הצרכים האמיתיים של המשפחות. על מנת להתקבל למיזם המשפחות צריכות לעמוד בקריטריונים שהצבנו כגון משפחות שאין ברשותם דירה, אין ברשותם רכב מעל שנת 2013 ומצבם הכלכלי עומד על הכנסה של פחות מ-1,500 ש"ח לנפש.
כל משפחה מקבלת תרומה של עד 200$ בחודש וכל עוד לא נמצא למשפחה תורמים קבועים, המשפחה מופיעה באתר באנונימיות אך עם הסיפור המלא והאותנטי שלה.
הערך העליון של המיזם הוא שקיפות מוחלטת ולכן המיזם עובד בצמוד ללשכות הרווחה בעיר ו- 100% מכספי התרומה, מועבר ישירות למשפחה הנבחרת בצורת תלושי מזון כך שהצד התורם יודע מה נעשה עם כספי התרומה שלו.
המיזם הינו מיזם ללא מטרות רווח וכל התרומות מוכרות במס.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית