תוצאות חיפוש

העמותה לקידום שירותי ספריה וחינוך בגליל העליון (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (59%)
    תחומי פעילות
  • תרבות
  • התנדבות
  • מועדונים חברתיים
  • מרכז קהילתי
  • קליטת עליה

הספריה האנגלית בצפת משרתת קוראים ברחבי הארץ. היא כוללת חמשה חדרים וכ- 30,000 ספרים, קלטות, ירחונים ועוד, למבוגרים ולילדים. הספריה הפכה למעין מרכז קהילתי לדוברי אנגלית מכל גווני הקשת. פעילויות הספריה כוללות גם "שעת סיפור" ומועדון בולים לילדים.

הספריה נוסדה ע"י גב' יהודית (אֶדִית) גיגר ז"ל בצפת ב-1972.
הספריה כוללת חמשה חדרים וכ- 30,000 ספרים באנגלית, קלטות, ירחונים ועוד, למבוגרים ולילדים. הצורך לספריה הינו חיוני לדוברי אנגלית רבים שלא שולטים בשפה העברית ומסייע גם לאלה הרוצים לשפר את הידע שלהם בשפה שהפכה בימינו לבינלאומית. הספריה הפכה למעין מרכז קהילתי לדוברי אנגלית מכל גווני הקשת, וגם לדוברי עברית שרוצים לשפר את האנגלית. עצם קיומה של הספריה חשוב ביותר גם למשיכת עולים חדשים לצפון הארץ ומהווה עבורם ועבור כל משתמשי הספריה סוג של בית חם.
הספריה נותנת שירותים לכ-400 קוראים רשומים מצפת ומישובי הצפון, ואפילו שולחת ספרים בדואר לקוראים במרכז הארץ. פעילויות הספריה כוללות גם "שעת סיפור" ומועדון בולים לילדים ואנו מתכננים סדרת הרצאות לקהל הרחב.
העמותה מחפשת באופן דחוף מקורות מימון. לציין, שימוש בספריה הוא חינם והיא פועלת בעזרת מתנדבים בלבד, חוץ ממנהלת במשרה חלקית.
תרומה לספריה היא דרך מצויינת לכבד את זכרונה של גב' גייגר, שנפטרה בג-2013 בגיל 94.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית