תוצאות חיפוש

סבא ג'ק - מרכז לטיפול חוויתי משולב (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (57%)
    תחומי פעילות
  • בריאות
  • חינוך
  • רווחה

לטפל בילדים ובני נוער עם פגיעות גופניות, התנהגותיות ורגשיות בעזרת רכיבה טיפולית על סוסים וטיפול בעזרת בעלי חיים, כאשר הדגש הוא על אוכלוסיות מעוטות יכולת ממוסדות וממשפחות במצוקה, שלולא העמותה לא היו זוכים לקבל טיפולים אלו.

חלק ניכר מהילדים לוקים פעמיים, בנוסף לנכותם הפיזית או הרגשית, מצבן הכלכלי של משפחותיהן אינו מאפשר להן לשלם עבור הטיפולים. המחיר מהווה להן מחסום בלתי עביר. החווה מתעקשת לקבל לטיפול ילדים אלו מתוך אמונה שהם זכאים לא פחות מאחרים להשתקם גם אם למשפחותיהן או למוסדות ממנו הם באים אין איך לממן אותם. יש לנו כיום כשלוש מאות ילדים מהם כמחצית באים ללא תשלום או בתשלום חלקי. כאלו שכל אחד הוא עולם שלם, עם אמונות, רצונות ותקוות. אנו עושים כמיטב יכולתנו להפחית את עצמת המוגבלויות ולגלות את נקודות הכוח הקיימות אצל כל ילד.
אנו מנסים לעזור ולחזק, עם הסוסים הפיזיוטרפיה והחיות הקטנות, לשלב את הנוער בסיכון במקום שמאמין בו וביכולותיו ומאפשר לו לחוות הצלחות. אך לא פחות חשוב מהרכיבה ופינת החי, זאת האווירה שיש בחווה, אווירה של קבלה אמיתית ואכפתיות ששותפים ביצירה שלה הם כל חברי הצוות המקצועי, העובדים, המתנדבים ובני השרות הלאומי, המאמינים שהילדים המאותגרים על ידי הגורל והאל, הם גורלנו,הם חלקנו והם בעצם האתגר שלנו ושלכם, של כולנו.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית