תוצאות חיפוש

מחשבה טובה (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (63%)
    תחומי פעילות

עמותת מחשבה טובה חרטה על דגלה לקדם אוכלוסיות מוחלשות בחברה על-ידי חיבור שלהן לאפשרויות הרבות שמציעה הטכנולוגיה.

בעולם המודרני של היום, חוסר שוויון דיגיטלי משפיע על שכבות אוכלוסייה רבות ומהווה חסם להשכלה ולהתקדמות תעסוקתית. דווקא במדינת ישראל, המוכרת בעולם כ"אומת הסטארט-אפ", קיים פער דיגיטלי עצום אשר מעמיק את הפערים החברתיים ופוגע בשוויון ההזדמנויות בחברה. עמותת מחשבה טובה הוקמה בשנת 2003 ע"י אנשי חינוך והיי-טק במטרה לחבר אוכלוסיות מוחלשות לאפשרויות הרבות הטמונות בעולם הטכנולוגי. במחשבה טובה אנו מאמינים כי האתגר הוא גם ההזדמנות- הנגשת הטכנולוגיה בסביבה תומכת ומעצימה, פותחת עבור אוכלוסיות רבות עולם שלם של אפשרויות להשכלה, תעסוקה והשתלבות חברתית. החיבור לעולם המודרני מעלה את תחושת הערך העצמי ואת תחושת השייכות לקהילה וכך, הטכנולוגיה הופכת לכלי בצמצום פערים בחברה הישראלית.

בכדי להגשים את חזונה, העמותה מפעילה מרכזים טכנולוגיים קהילתיים ברחבי הארץ וכן מרכז מחשבים נייד עבור אוכלוסיות הנעדרות גישה למרכזים הנייחים. בכל מרכז פועל צוות מסור אשר מתאים את תוכניות הכשרה לצרכים המיוחדים של כל אוכלוסייה ומלווה את המשתתפים להצלחה. העמותה עובדת עם כל הגילאים- החל מילדי גנים ועד לאזרחים ותיקים ובהם מגוון אוכלוסיות כגון בני נוער בסיכון, דורשי תעסוקה, עולים חדשים, אנשים מהמגזר החרדי והערבי ואנשים עם צרכים מיוחדים.

מרכז המחשבים הראשון של העמותה הוקם בשנת 2004 בשכונת תלפיות בירושלים ומאז הקימה העמותה מרכזים נוספים בירושלים, לוד וקריית ים אשר יחד עם פעילות הכיתות הניידות סייעו לחבר מעל ל-30,000 אנשים לאפשרויות הגלומות בעולם הטכנולוגי. פעולתה הנרחבת והמשמעותית של העמותה זכתה להכרה ולפרסים, ביניהם פרס ראש עיריית ירושלים, אות המופת בכנס ישראל-שדרות לחברה ופרס אשלים ג'וינט-ישראל. העמותה מוכרת כאקדמיה של חברת Cisco ושל Microsoft ובעלת תו מידות לאפקטיביות.

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית