תוצאות חיפוש

מפגשים שיוצרים חיבורים (ע"ר)

  • דרוג שקיפות
    (38%)
    תחומי פעילות
  • בריאות
  • התנדבות
  • פעילות חברתית
  • רווחה

מיזם חברתי המסייע לאנשים בתהליך מציאת זוגיות באמצעות מתנדבים המשמשים כמלווים אישיים למועמדים. המיזם מסייע גם למתמודדים עם אתגרים פיזיים ונפשיים מתוך אמונה שהפגת הבדידות מסייעת להחלמה ולהעצמה, וכן לעולים חדשים על מנת לחזק את תחושת השייכות בארץ.

עמותת 'חיבורים' הוקמה כמיזם חברתי במטרה לסייע לאנשים בתהליך מציאת זוגיות בגישה אישית, באמצעות מתנדבים המשמשים כמלווים אישיים למועמדים. הצורך בהפגת הבדידות, בלאהוב ולהיות נאהב הוא עצום וחוצה מגזרים בחברה הישראלית.
בעידן בו התקשורת היא דיגיטלית, האתרים מציעים שפע מדומה, הקשר האנושי והאישי כמעט ונעלם….לצד התופעה הזו צומחת תופעה חברתית של רווקות מאוחרת וחסמים בתחום הזוגיות - ועל הצורך החברתי הזה מנסה עמותת 'חיבורים' לתת מענה עם הרבה אהבה. התופעה הזו מייצרת תוצרי לוואי של דיכאון, ניכור חברתי ותחלואים חברתיים נוספים שאנו משתדלים למנוע.
בזמן הקצר בו פועלת העמותה (כשלוש שנים במודל הנוכחי) נרשמו במאגר כ 1,600 חברים וחברות המייצגים פסיפס של החברה הישראלית. לזכותנו כבר 132 חברים שהתחתנו, ועוד כ 108 המדווחים לנו שהם נמצאים במערכת יחסים משמעותית.
מייסדי הארגון וחברי הוועד המנהל של "חיבורים" שמו להם כמטרה לכלול בקהילת "חיבורים" גם אנשים המתמודדים עם בעיות פיזיות וקשיים נפשיים, מתוך החזון שלכל אחד מגיעה הזכות לזוגיות, לאהוב ולהיות נאהב, ושכל אחד גם מסוגל לכך עם העזרה והליווי המתאימים לו. כמו כן, בימים אלו נפתחת מחלקת "עלייה" המיועדת לתת סיוע וליווי לעולים חדשים מתוך אמונה שמציאת זוגיות תקל ותסייע להשתלבותם והישארותם בארץ.
פעילות העמותה כוללת ליווי אישי, העצמה, הקניית כלים לתקשורת בינאישית והצעת הזדמנויות להכרות המובילים לאהבה ולזוגיות – ואין כמו הפגת הבדידות והתחושה שאדם הוא אהוב על מנת לרפא, להחלים ולחזק את תחושת המסוגלות האישית והערך העצמי. זה מרגש בצורה בלתי רגילה כשזה קורה ולשמחתנו, זה קורה פעמים רבות בחיבורים.
התרומה לחיבורים מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה

אישור ניהול תקין   
דוח כספי רשמי   
אישור ניהול פנקסי חשבונות   
סיכום שנתי שנת המס האחרונה - בעברית   
אישור ניכוי מס במקור   
תקציב שנתי שנת המס האחרונה - באנגלית   
סיווג מלכ\"ר   
תקציב שנתי לשנה הזאת - בעברית   
תקנון מיוחד (אם קיים)   
סיכום שנתי לשנה הזאת - באנגלית